Alene

Categories Blogg

Når hun tror så dypt at hun ikke hører hjemme noe sted. Når hun føler at verden er mot seg, og ingen egentlig bryr seg, eller ingen er der til å lytte. Hun føler seg alene, som en enslig planet som bare går i bane rundt mørket. Og alt hun vil er å forsvinne, finne et trygt sted; hvor hun er fri til å begynne på nytt. Som når solen stiger opp over åsene i morgenlyset, håper hun innerst inne å finne sin plass, at hun finner styrken i sitt hjerte, at hun finner en plass som føles trygg.

-Victoria

4 kommentarer

4 thoughts on “Alene

  1. Hei Victoria! Sånne følelser kan være så vonde,jeg vet. Det som jeg gjør er og lage ett hjelpeskrin,eller skattekiste. Der legger jeg bilder ,ting som minner meg om at jeg er en bra person . Kort, utskrift av positive mld. Og ting som minner meg om at jeg er ett verdifullt menneske. Og når jeg har de morgene jeg helst ikke vil stå opp ,så går jeg rett til det skrinet. Vet ikke om det er ett godt råd ,men fungerer for meg da .Ønsker deg en fin dag . Klem Linda❤

  2. Hei! Leste innlegget ditt i dag og sender en hilsen. Det finnes folk som deler dine verdier og ikke er stappfulle av fordommer, selv om du har møtt noen som får deg til å tvile. Jeg håper det du ser etter er mer tilgjengelig enn du frykter. Jeg brukte holdningene i Mindfullness for å gå fra et mørkt til et lysere sted. Ikke at jeg er fremme for godt eller at det har vært lett (for det har det ikke – det kan godt tenkes du trenger bistand) men det er mulig! Holdningene er bl.a. ikke-dømmende, nytt blikk, tålmodighet, tillit, ikke-streben, aksept, og gi slipp. Forståelse av hva som ligger i dem kan kanskje bidra til at du ser din egen vei klarere. Jeg ønsker det for deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *