Skogens grønne lunger

Categories Blogg

Det er noe med naturen som rører ved meg. Som rører meg dypt inni hjertet. Som om det er noe magisk med den. Som minner meg på at vi er en del av noe større. Når jeg trekker ned luft fra skogens grønne lunger, da skjer det noe. Kall det gjerne magi. Lite visste jeg at de grønne lungene som lå rett foran meg kunne by på slik magi. Lite visste jeg at naturen kunne ha en slik beroligende effekt. Naturen er der hele tiden og du kan lukke øynene uten at den forsvinner. Vi må bare ta vare på den, slik skogen tar vare på oss i aller høyeste grad. At det som kanskje skulle hjelpe meg mest av alt lå rett foran meg. Så enkelt, og samtidig så vanskelig. Som kunsten å være i øyeblikket.

-Victoria

IG Bolig68j

1 kommentar

1 thought on “Skogens grønne lunger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *